محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

متین عشقی و هومن

دل نوشته(ازطرف مامان جوني)

1392/12/13 1:13
نویسنده : مامان متين
257 بازدید
اشتراک گذاری

13|11|92

متين جان نوه ي گلم

تا زماني كه زنده هستم فقط از تو ميخوام كه درستو بخوني و(دكتر"مهندس...)

يا به هرمقام وهرچيزي كه خودت ميخواي دست پيدا كني.

واگرهم من روزي بين شما نبودم هم ميخوام كه اينوفراموش نكني.

براي موفق شدنت فقط درس بخون وتلاش كن.

                        برات ارزوي موفقيت ميكنم

(اگر من از بين شما رفتم منو فراموش نكن و هر شب جمعه به من سربزن)

                               دوست دارم از طرف مامان جوني

توي پست هاي بعدي حتما از  بابا هادي و بابارشيد و مامان اكرم

وعمه اعظم ودايي افشين ودايي اشكان ميخوام كه برات دل نوشته هايي بذارن تا هميشه برات باقي بمونه.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 10:48
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان متين
پاسخ
سلام خوشحالم كردين كه به وبلاگ متين سرزدينممنون چشاتون قشنگ ميبينه چشم.حتما.خوشحال ميشم كه لينكتون كنم.حتما به وبلاگتون سرميزنم.