محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

خاطرات قندعسل13(ماه مبارك رمضان)

1392/12/13 0:28
نویسنده : مامان متين
197 بازدید
اشتراک گذاری

19|4|92چهارشنبه(اول ماه مبارك رمضان)

متين عزيزم اين سومين ماه رمضانيه كه توحضور داري.

اولين ماه مبارك تو 3ماهه بودي.دومين 1ساله .والان هم كه دو سال داري.

پنجشنبه ي هفته ي پيش13|4|92 تو رو هم از جيش گرفتم هم از شيشه ي شير.هورا

الانم اومدي خودكار رو از من گرفتي و ميخواي دفتر روهم از من بگيري

 

طريقه ي از شيشه گرفتن جديدنیشخندزبان

سرشيشه رو بريدم ونشونت دادم وشيشه رو به صورت نمادين انداختم توي سطل اشغالتعجببای بای

بعدتو پرسيدي:سرش بريدي؟ناراحت

من گفتم:بله..

توگفتي:انداختي اشغالي؟گریه

من گفتم:بله..

تو گفتي ببينم؟منتظر

گفتم بيا مامان ببين ديگه انداختم سطل اشغال اخه تو بزرگ شدي..

بعد از چند روز هنوز يادت بود و هر وقت هوس شيشه ميكردي همين سوال هارو دوباره تكرار ميكردي....سوالخیال باطل

 

الانم مثلا بامن قهر كردي كه دفترو بهت ندادمقهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)