محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

خاطرات قند عسل 5(خبر خوشی که باتولد7ماهگی تو همراه بود)

1392/12/13 0:23
نویسنده : مامان متين
202 بازدید
اشتراک گذاری

١|٩|٩٠

امروز اول اذره وتو از روز ١٣ ابان که خونه عموفرشید بودیم شروع به غذاخوردن کردی. من برات سیب رنده کردم وتوخوردی.

تا الانم فقط حریره بادام وفرنی به تو دادم.

چند روزه دیگه ٤اذره وسالگردازدواج من وباباته.الان یک ساله که ما ازدواج کردیم وزیر یک سقف مشترک با هم زندگی میکنیم. و هر روز و هر روز علاقه ما به هم وبه تو زیاد وزیادتر میشه.                

١٩ اذرم توباید واکسن ٦ ماهگیتو بزنی.

 

٢٧|١٠|٩٠

این ماه تو ٧ ماهه شدی.برای تولد٧ ماهگیت خونه ی دایی افشین و عمه اعظم بودیم.و اونجا برات تولد گرفتیم.

کیک تولدت رو عمه اعظم گرفت چون میخواست هم کادوی تولد تو باشه وهم یه خبر خوش بده وهمه مونو خوشحال کنه.

خبر خوش این بودکه اونا دارن یه نی نی میارن.

          تولدت مبارک عزیزم.همگی خوشحال بودیم وشادی کردیم.

اينم عكسه پسر دايي افشين توي تولديك سالگيش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر ارسلان
10 دی 92 16:01
مامان متین مرسی که به ما سرزدید ماهم خیلی دوست داریم با شما دوست بشیم من لینکتون کردم
مامان متين
پاسخ
سلام. مرسي. من و متينم خوشحاليم از اشناييتونامير ارسلان جون اولين دوست اينتر نتيه متينه .خوشحال ميشيم از اين به بعد بهمون سر بزنيدپسر نازي داريد خدا براتون حفظش كنهامير ارسلان خا له