محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

ولن تاين مبارك(براي همسر وپسر عزيزم)

1392/12/13 23:45
نویسنده : مامان متين
289 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های فانتزی بسیار زیبا و عاشقانه

امروز روز سپاسگذاري

           از خداونداست زيرا كه عشق را افريد

           تا يادمان باشد كسي هست براي عاشق

            بودن تا با تمام وجود به اوبگوييم

                                                              عشق من روزت مبارك

 

باتو از خاطره ها سرشارم

باتو تا اخرشب بيدارم

            عشق من دست تو يعني خورشيد

                                        گرمي دست تو را كم دارم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرارسلان
25 بهمن 92 0:24
متین گوگولی ولن تاینت مباررررررک خاله
مامان متين
پاسخ
سلام.مرسي خاله جون.به خاطر اينكه من شما رو خيلي دوست دارم ولن تاين شما هم مباركولن تاين روز نثارعشق به هركسيه كه دوسش داريم