محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

متین عشقی و هومن

مادر من يك گوهره

1394/1/24 11:37
نویسنده : مامان متين
3,494 بازدید
اشتراک گذاری

اين عنوان شعري بود كه امسال پسرم متين برام خونده و كلي بغلم كرده و روز مادر و بهم تبريك گفته...البته باتشكر ازمعلم مهربونشون كه هميشه چيز هاي خوب به پسرم ياد ميده...

من به بهار گفته ام مادر من مهربونه                      من به ستاره گفته ام مادر من يك گوهره

مادر من فرشته است تو اسمون نوشته است          از گوهرم بالاتره بهشت جاي مادره

برنامه هاي روز زنم اين بود اول سر زدن به مادر گلم وبعد از تبريك روز مادر با همسر گلم و پسرم پيش به سوي سينما وديدن يك فيلم كمدي وبعد پيش به سوي اب هويج بستني و بعد به اسرار متين كه خانوممون گفته با باباهاتون برين براي ماماناتون كادو بخرين پيش به سوي طلا فروشي و خريدن يه گردنبند خوشگل...

البته بازم با تشكر از خانومشون كه چيزاي

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آنیسا
5 خرداد 94 8:54
چه شعر خوشکلی
مامان متين
پاسخ
مرسی‌خاله‌جون‌روزتون‌مبارک
سمانه مامان سروش
19 تیر 94 15:10
آفرین به پدری و پسری!!!!!!
مامان متين
پاسخ
مرسی‌خاله‌جون:-) [نحت]