محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

مادرم

1393/1/31 11:53
نویسنده : مامان متين
342 بازدید
اشتراک گذاری

مادر 

 

 

روز مادر

 

    مادرم اي بهتر از فصل بهار

                                     مادرم روشن تر از هر چشمه سار

   مادرم اي عطرناب زندگي

                              مادرم اي شعله ي بخشند گي

  مادرم اي حوري هفت اسمان

                                  مادرم اي نام خوب و جاودان

  مادرم اي حس خوب عاشقي

                                مادرم خوشتر زعطر رازقي

  مادرم اي مايه ي ارامشم

                                مادرم اي واژه ي اسايشم

  مادرم  اي جاودان درقلب من

                                مادرم اي صاحب اين جسم وتن

  مادرم ميخواهمت تا فصل دور

                                 مادرم پاينده باشي پر غرور

  مادرم روزت مبارك ناز من

                                 مادرم تنها تويي اواز من

 

 

   اينم از ابراز محبتي كه بابا فرشاد فعلا به خرج داده

  تا ببينيم چه برنامه ي ديگه اي داره....

 

 عشق

      همسرم عزيزم"روز زن فرصتي براي ابراز عشق من به توست

                   ومن با همه توانم صميمانه تو را ميبوسم

                                و دوستت دارم    

 

 

وبهترين كادوي تبريك متين

   وقتي توي اون پيام بازرگاني يه مادر و فرزند رو نشون داد كه داشتن

همديگه رو ميبوسيدند واين پيام به مناسبت روز مادر بود.

متينم اومد طرف من و گفت مامان بيا مثل اين بچه منم تو رو بوس كنم. اين بهترين بوس و بهترين كادو براي من بود.

 

ومن هم به نوبه ي خودم روز مادر رو به همه ي مادران ني ني وبلاگي عزيز وتمام خوانندگان اين وبلاگ و همچنين به مادر خودم و مادر شوهرم و خواهر شوهرم وزن داداش جديد عزيزم و همچنين جاري هاي عزيزم و..... به همهي مادران تبريك ميگماوهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا(مامان مهران)
30 فروردین 93 21:10
مهم نیست در چه سنی باشم ، هر زمان چیز جدید یاد میگیرم دلم میخواهد فریاد بزنم : مامان بیا نگاه کن ! گلم روزت مبارک
مامان متين
پاسخ
مرسي عزيزم روز شما هم مبارك