محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

دومین کاردستی مامان و متین ونی نی ناز

1393/3/18 10:56
نویسنده : مامان متين
695 بازدید
اشتراک گذاری

بله اين چند وقته كه متين بي صبرانه منتظر ني ني منه و همش سراغشو ميگيره ميگه مامان ني ني ات تو دلته ميگم اره ميگه هنوز بزرگ نشده ؟ميگم نه ميگه پس كي مياد بيرون ؟؟ بهش گفتم وقتي برف بياد ني ني ماهم بزرگ ميشه ومياد؟؟ سوال بعدي پس كي برف مياد؟؟ خلاصه هر چي هم كه ميخوره مياد به من ميده و ميگه مامان بده ني ني بخوره... به من ميگه مامان منم يه ني ني دارم تو دلمه هر وقت بزرگ بشه مياد هم تو ببينيش هم بابا ..بابا كه از اين حرفت دلش قنج ميره و ارزو ميكنه كه زنده باشه تا ني ني تو رو ببينه عسلكم فداي شيرينيات وخلاصه كه متين عاشق چيزاي ساختني شده چيزايي كه خودش مراحل ساختشو ببينه اون روز كه تو برنامه ي كارا و كوشا اين عروسك و ديد بازم اسرار كرد كه براش درستش كنم.وقتي درستش كرديم گفتم خب مامان حالا اسمشو چي بذاريم؟؟؟ خانم حنا خوبه؟؟ گفت نه مامان مگه گاوه كه اسمشو بذاريم حنا؟؟ اخه تويكي از كتاباش اسم گاوش حناست... گفت نه بذاريم ثنا خلاصه اينم از عكس ثنا خانم كه به زودي براتون ميذارم

پسندها (2)

نظرات (15)

َشقایق افشار
18 خرداد 93 11:47
عالی
میترا(مامان مهران)
18 خرداد 93 15:13
ماشاالله به این پسر شیرین زبون
مامان متين
پاسخ
ممنون
مامانی(برای دخترم زهرا)
19 خرداد 93 9:32
سلام خدا براتون حفظشون کنه تولد محمد متین مبارک
مامان متين
پاسخ
مرسي از لطفتون
مامان تینا و...
19 خرداد 93 21:03
متین جان تولدت مبارک الهی صد ساله بشی عزیزم
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جون اما عكس هاي تولدمو به زودي ميذارم
مامان ارمیا
20 خرداد 93 10:11
سلام زهرا جان نقش بستن نینی دوم تو دلت مبارکککککککک جالبه الان من و ارزو که جاری بزرگه ایم یه فسقلی و تو و کبری جون دو فسقلی شدین ایشالا سالم باشه و قدم دار....... و به زودی نقل مکان کنید به خونه خودتون و اونجا پای کوچیکشو به این دنیا بزاره...... تولد متین کوشمولو هم مبارک اینم از طرف من و ارمیا
مامان متين
پاسخ
مرسي هدي جون.. كي گفته ارزو يه دونه بچه داره؟؟؟عيب نداره براي شما هم ارزوي دوميشو ميكنم مرسي از بابت تبريك تولد اينم از طرف من و متين من به وبلاگتون سر ميزنم و از مطالب جالبت لذت ميبرم اما نميدونم چرا قسمت كامنت هات براي من تيره ميشه و نميتون نظر بذارم فكر كنم وبت بامن لجه خلاصه بازم ممنون كه اومدي ونظر گذاشتي
سحرمامی آرتین
20 خرداد 93 23:41
ای باباچه قدرشیرین زبون شده این فسقلی.راستی عزیزم بارداری چطوری پیش میره؟مواظب خودت ونی نیت باش.راستی میشه منم رمزداشته باشم؟
مامان متين
پاسخ
مرسي گلم كم كم دارم به قسمت هاي خوب بارداريم ميرسمبله حتما چرا نميشه رمز و ميذارم برات
مامان ارمیا
26 خرداد 93 9:19
سلام زهرا جون تورو خدا از این نسخه ها برای من یکی نپیچ همون برای بقیه دست به دعا باش گلم ....... می دونی که من اعتقاد قلبیم تک فرزندیه مثل دوستای گل وبلاگیم و دوستای 10 ساله نتم..... خواهر و برادر این نیست که ادم حتما همخون باشه اینکه ادم همیشه با جامعه و انسان ها رفیق باشه و باهاشون خوب برخورد کنه این مهمه ..... به ارمیا هم یاد دادم که همه انسان های روی کره خاکی باید براش خواهر و برادر باشن و قلب کوچولوش برای اونا بتپه...... منم برای سلامتی نینی شما دعا می کنم
مامان متين
پاسخ
بله البته ...هر كي نظر خودشو داره...شايد تو درست بگي همه مثل خواهر و برادرن والبته ادم اگر از كسي كه هم خونش نيست برنجه خيلي قابل هضم تره تا از كسي كه هم خونشه خدا بچه ي شما رو هم براتون نگه داره...تاحالا از خود ارميا پرسيدي كه دوست داره خواهر يا برادر داشته باشه؟؟؟شايد بچه نظرتو عوض كنه
مامی آرتین
10 تیر 93 10:31
سلام عزیزم خوبی؟ بارداری درچه حالیه؟متین جون روببوسین.
مامان متين
پاسخ
سلام سلام ارتین جونم چطوره منم دلم تنگ شده بود اما حالا تو پست توضیح میدم و تو اولین فرصت بهتون سرمیزنم برای ارتین نازم
مامان
24 تیر 93 1:34
سلام عزیزم حالتون چطوره؟ نی نی خوبه؟
مامان متين
پاسخ
سلام گلم خوبیم همه در صحت و سلامت
َشقایق افشار
24 تیر 93 9:58
عزیزم کجایی؟چند وقته هی میام خبر میگیرم نیستی عزیز.کوچولوها چطورند؟خودت چطوری؟ دلم برات تنگ شده.
مامان متين
پاسخ
سلام سلام شقایق جون منم دلم براتون تنگ شده بود خودت در چه وضعی حتما بهت سر میزنم
مامان آرتین
26 تیر 93 14:09
عزیزم نیستی؟
مامان
27 تیر 93 2:30
عزیزم کجایی خوبی؟ نگرانتونم
مامان متين
پاسخ
سلام خوبم خوبه خوب مهران جونم چطوره لپ گلی یاشو قربون دلم براش یه ذره شده
مامی آرتین
4 مرداد 93 13:28
مامان متين
پاسخ
مرسی مرسی میام حتما
مامان تینا و...
6 مرداد 93 15:21
سلام من هر روز میام بهتون سر میزنم پس کجایید؟دلمون واستون تنگ شده
مامان متين
پاسخ
سلام تینا جونم چطوره نی نی تون چطوره میخوام بدونم مثل نی نی من انقدر مامانشو اذیت کرده یا نهحتما بهتون سر میزنمبرای تینای نازم
َشقایق افشار
20 مرداد 93 8:53
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
مامان متين
پاسخ
همین دور و برا سرم خیلی شلوغ بود و حالم حسابی بد اما الان بهترم و بهتون سر میزنم