محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

تولد سه سالگی متین

1393/5/21 20:25
نویسنده : مامان متين
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی هم وبلاگی های عزیز که توی این مدت که نبودیم ما رو از لطف خودشون بی نصیب نگذاشتن و ما رو مورد محبت خودشون قرار دادن.

واما تولد سه سالگی متین که با اوایل بارداری من و ویار شدید من همراه شد و من نتونستم مهمونای زیادی دعوت کنم چون امکان پذیرایی نداشتم.  مجبور شدم یه تولد کوچیکو خودمونی اما شاده شاد برای متین مهیا کنم . اما

اما بگم از لطف زن عمئوهای مهربونش که با اینکه تولد دعوت نشده بودن اما با تلفن تولد متین رو یاداور شدن و تبریک گفتن وزن عمو کبری  که با سوپرایز ما کادوی متین و بهش داد ممنون و امیدوارم جبران کنم براشون.

چند تا از عکسای تولدمتین وکادوهاش

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان
22 مرداد 93 2:25
تولدت مبارک عزیزم.هزار ساله بشی دست مامانت درد نکنه چه تولد خوبی، به به.
مامان تینا و...
23 مرداد 93 9:47
بازم تبریک میگم متین جان ایشالا صد ساله بشی
َشقایق افشار
26 مرداد 93 15:19
الهی صدوسه ساله بشی نازگل خاله دلم برات تنگ شده بود هزارتا.
مامان متين
پاسخ
مرسي دلم خيلي تنگ شده
سحرمامی آرتین
1 شهریور 93 13:35
عزیزدل خاله تولدت مبارک. انشاالله جشن دومادیت. انشاالله سال دیگه نی نی تون باانگشتای کوچیکش کیکوانگشت بزنه.خخخخخخخه . . . . . .پیش ماهم بیا.
ابجی سجا
8 مهر 93 12:32
مباركه عزيزم 120ساله شي
مامان متين
پاسخ
مرسي سجا جون و ابجي سجا
شهلا مامان امير ارسلان
12 مهر 93 13:33
عزيزززم تولدت مبارك ببخشيد خاله انقدر بي معرته دير بهت تبريك گفت به به چه تولد قشنگي دست ماماني درد نكنه
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جوندلم براي امير ارسلان تنگ شده بود