محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

سومین سفر مشهدمتین و اولین سفر نی نی ناز

1393/5/21 20:45
نویسنده : مامان متين
537 بازدید
اشتراک گذاری

از چند وقت پیش که من عکس سه ماهگی متین رو بهش نشون دادم که توی مشهد و سوار بر اسب بود اصرار میکرد که مامان بریم شهد من این اسب و ببینم میگفتم باشه مامان میریم تا اینکه چند وقت پیش بابام پیشنهاد داد که خانوادگی به مشهد بریم و متین ذوق کرده بود که اخ جون بریم مشهد اسب ببینیم ودر تاریخ 14 مرداد 93 به همراه پدرم و مادرم و متین و زن داداشم فاطمه به مشهد رفتیم. و متین تونست سو ار اسب بشه و توی اتلیه یه عکس یادگاری گرفتیم و خیلیم به متین خوش گذشت و تو حرم هم تونست پنجره فولاد و  زیارت کنه

سه ماهگی متین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان
22 مرداد 93 2:22
سلام عزیزم.خوبی؟ زیارت قبول باشه... چه عکسهای بامزه ایی... نی نی ناز خوبه؟
مامان متين
پاسخ
مرسي جاي شما خاليني ني هم خوبه
مامان تینا و...
23 مرداد 93 9:43
سلاااااام زیارت قبول مشتاق دیدار چه عجب بالاخره اومدید دلمون خیلی براتون تنگ شده بود متین جان چطوره؟نی نی تون خوبه؟
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جون ني ني ها دارن دوتا ميشن سرم خيلي شلوغ شده فقط ميام سك سك ميكنم و ميرم حتما پيشتون ميام
َشقایق افشار
26 مرداد 93 15:00
جونم نازمنی خاله.[قلب]
سحرمامی آرتین
1 شهریور 93 13:31
عزیزم زیارت قبول. سفرخوش گذشت؟حال نی نی کوشولوچطوره؟آرتین هم 3هفته بودتودلم رفتیم مشهدوشمال. مواظب خودتون باشین.
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جون ممنون از لطفتون حتما ميايم
سحر
5 شهریور 93 21:51
سلامممممممممممممممم.خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازت خبر ندارم.خوشین.یه چن مدتیه گوشیم خرابه و خاموشه شمارتو نداشتم که بهت زنگ بزنم.چن دفعه خواستم بهت سر بزنم گفتم شاید از اونجا رفته باشین!!!!!به وبت سر میزدم ولی خبری نبود وقتی دیدم دوباره اومدی خوشحال شدم مممم.نی نیت چطوره ؟متین چطوره؟به خدا اگه ازت خبر نگرفتم ولی به یادت بودم همیشه دلم براتون تنگ شده خیلیییییییییی.بی معرفت چرا رمز گذاشتی برای اون نوشتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتما خبر از خودت بهم بده.دنبال کار میگردم ذهنم مشغوله دعا کن برام این روزا حالم خوب نیس............... دوستون دارمممممممممممممم
مامان متين
پاسخ
سلام به دوست با معرفت خودم من مطمئن بودم كه اين مدت دوري چيزي از معرفت تو كم نكرده.حتما رمزو بهت ميدم.حال من ني ني هم خوبه نگران نباش
مامان
24 شهریور 93 13:19
حالتون خوبه مامانیییییی
مامان متين
پاسخ
سلام بله عالي .نقاش كوچولوي ما چطوره؟