محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

جهش اول(پيش دبستاني)

1393/7/15 17:29
نویسنده : مامان متين
411 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون من متين و مهد كودك ثبت نام كردم اما به دليل سن كمش مربي مهدش گفت كه متين نميمونه چون كوچيكه و بايد دستشويي رفتن رو بلد باشه اخه من بچه ها رو نميشورم. من گفتم نگران نباشين متين ميمونه حالا چند روز امتحاني بياد اگه نموند من ميبرمش مربي گفت باشه... روزاي اول يه كم بدخلقي كرد اما جذابيتاي مهد انقدر براش جالب بود كه عادت كنه.اخه تمام سرگرمي هاي متين رو با هم داشت ياد گرفتن شعر هاي تازه .خميربازي.نقاشي و رنگ اميزي.وچيزاي جديدي كه يادميگرفت براش جذابيت داشت خلاصه بعد از سه روز مربيش گفت كه متين ميتونه بمونه.ثبت نام هاي اوليه انجام شدو متين اونجا موند.بعداز يك ماه مربي مهدش گفت كه چون وقت مدرسه هاشروع شده اين مهد تغييركاربري داده و تبديل به پيش دبستاني شده.گفتم يعني متين ديگه نميتونه بياد مربيش گفت خودتون ميدونين اما متين ميتونه ادامه بده فقط چندتا كتاب اموزشي دارن ......... گفتم حالا اگر متين از پسش بربياد مدرك ميدين يا دوباره بايد اين مرحله رو بگذرونه؟مربيش گفت البته بستگي به خودش داره ولي اگر اين مرحله رو بتونه پاس كنه من بهش مدرك ميدم...منم از يه طرف خوشحال كه هوش متين انقدر معلمش رو تحت تاثير قرار داده كه با شروع پيش دبستانيش موافقت كرده از يه طرفم ناراحت كه ايا متين ميتونه؟ اخه تمام كسايي كه پيش دبستاني ميان بزرگتر از متينن وبه هركي ميگم متين پيش دبستاني ميره با حالت تعجب ميپرسه يعني سال ديگه ميره مدرسه ؟ومن توضيح ميدم كه چه اتفاقي افتاده...خلاصه دل و زدم به دريا و با رفتنش موافقت كردم و پدرش هم رضايت خودشو اعلام كرد... ديروز متين به من ميگه مامان ميدوني الف يعني چي؟من با تعجب بهش نگاه كردم گفتم نه مامان يعني چي؟ميگه مامان اولين حرف پارسيه ديگه...كلي تشويقش كردم و گفتم افرين مامان معلمت ياد داده؟ گفت نه خودم ياد گرفتم.... فرداش كه بردمش پيش به مربيش گفتم حروف الفبا رو شروع كردين؟گفت نه هنوز ديروز فقط بچه ها با ماژيك روي تخته نوشتن...گفتم اخه متين همچين حرفي زده من فكر كردم حروف الفبا رو شروع كردين.... خلاصه فردا هم اولين باريه كه متين به گردش علمي ميره..به دليل روز جهاني كودك توي شهرك ترافيك محل برنامه اي اجرا ميشه كه بچه ها به اونجاميرن واي نميدونستم مراحل رشد بچه ها از مدرسه رفتنشون انقدر تند تر ميشه و استرس بيشتري از رشد سريعشون به ادم وارد ميشه..... حتما عكس اولين روزي رو كه متين به پيش رفت و در اولين فرصت ميذارم

متین

اینم یه سری ازکارای جدید متین اولیش نقاشی با ابرنگ روی دستمال کاغذیه که کار مشترک من و متینه

دومیمشم من کشیدم و متین با ابرنگ رنگ کرده

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان تینا و...
16 مهر 93 17:48
آفرین به آقا متین باهوش امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و مامان وبابا رو خوشحال کنی
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جونمنم اميدوارم
مامان
29 مهر 93 12:49
ای جااااان.هزار ماشاالله به متین. باریکلا پسر خوشتیپ و با هوش. انصافا با اون رنگ کردن عالیش بایدم معلمش راضی بشه پیش دبستانی رو بگذرونه.
مامان متين
پاسخ
بله خاله جون مرسي تازه دفتر رنگ اميزي متين و نديدين كه چقدر با وسواس كامل رنگ اميزي شده و مرتبه
مامان
29 مهر 93 12:50
مامانی ممنون که جویای احوالمونی. هومن جونم خوبه؟
مامان متين
پاسخ
خواهش ميكنم..بله هومن كه عاليه جاش راحته راحت خواب و خوراكشم كه به راهاينم براي اميرحسين نازم كه با اون موهاي فر فري نازش شبيه هنرمندا شده ودلو ميبره
مامان آنیسا
1 آبان 93 9:21
آفرین به این آقاپسر باهوش و زرنگ
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جون
سمانه مامان سروش
3 آبان 93 18:35
ای جانم!!آفرین به پسر باهوش و با استعداد!! ببوس گل پسرمو
مامان متين
پاسخ
سلام مرسي سروش جونم ....دوست دارم
مامان آنیسا
7 آبان 93 13:59
لینکتون کردم خاله جون
مامان
8 آبان 93 21:15
خوبی مامانی کوچولوها خوبن؟ هومن جونم کی بدنیا میاد؟
مامان متين
پاسخ
سلام ممنون ني ني ها خوبنهومن انشالله هفته ي اول و دوم ماه دي به دنيا مياد
سارا شکيبا
9 آبان 93 4:56
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _____________________
مامان متين
پاسخ
ممنون از نظرتون حتما در اولين فرصت
سحرمامی آرتین
15 آبان 93 22:23
سلام عزیزم خوبین؟کوشولوهاچطورن؟نیستی؟
مامان متين
پاسخ
سلام ارتين جونم خوبه؟بله فرصت پيدا نميكنم و سوژه ي جديد متين كه همين طور در حال ياد گيري ومنم درگير كاراي متين هستم حتما در اولين فرصت ميامكوچولوها هم جفتشون خوبن
مامان شهلا
9 آذر 93 11:12
وااااي مباركه آقا كوچولو ايشالله دانشگاه رفتنتممنون خاله جون همچنین برای امیر ارسلان ناز شما