محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

ماماني زهراراننده ميشود...شيرين زبونيهاي متينوخبرهايي از هومن جان

1393/8/18 19:33
نویسنده : مامان متين
612 بازدید
اشتراک گذاری

بله مامان جون.... بعد از كلي دوندگي و مصادف شدن كلاس هاي رانندگي من با بارداري هومن و زماني كه من ويار شديدداشتم بالاخره تونستم موفق به كسب گواهينامه رانندگي بشم....

وبگم ازمتين كه وقتي تغذيه روزانشو توي كيفش ميذارم و اونم ياخودش ميبره به پيش دبستاني"وقتي به خونه برميگردهازش سوال ميكنم كه مامان تمام خوراكي هايي كه برات گذاشته بودمو خوردي؟ اونم كل ما وقع رو تعريف ميكنه....

يه روز كه ازش پرسيدم مامان تمام كيكتوخوردي با اب وتاب داشت تعريف ميكرد كه نه مامان نصفشو خوردم بقيشو انداختم توي سطل زغاله...... من خنديدم و با لبخند گفتم نه مامان سطل زغاله نه سطل زباله....متين با ناراحتي گفت اخه مامان توباب اسفنجي ميگه سطل زغاله....؟؟؟ گفتم نه مامان اشتباه شنيدي سطل زباله......

خلاصه شعرهاي زيادي يادگرفته دوتا حديث يادگرفته(حديث پاكيزگي و حديث دروغگويي) ازسوره هاي قران سوره كوثر و والعصر و دعاي فرج.... يكي از شعرهايي كه يادگرفته مناسب اين ايام ودرمورد امام حسين(ع) كه اخرشعر ميگه وقتي كه اب ميخوريم"براو سلام ميكنيم.... بعدمتين ميگه مامان ميدوني چه جوري سلام ميكنيم؟؟؟؟ميگم چه جوري؟ ميگه:سلام برحسين"لعنت بر ازيد.... فداي اون (ازيد) گفتنت مادر....

يه روز همينجوري بي هوا گفت همه رو به قبله......!!!من گوشامو تيز كردم وگفتم خوب؟؟؟!!!براي چي مامان رو به قبله بشيم؟گفت اخه به اقا سلام بديم ديگه....گفتم چه جوري؟؟ يه ژست همه چي دون گرفته كه مثلا داره به من يادميده ميگه اينجوريييي...... السلام و عليك كرد يا صاحب الزمان.... فداي السلام و عليك كرد گفتنت نازم عزيزم.

خلاصه بگم از داداش هومن كه خيلي از دوستان لطف داشتن و جوياي احوال ني ني شدن... حال هومن خوبه"خوبه.....واگر انشاالله اوضاع خوب پيش بره هومن جانم هفته ي اول يا دوم دي چشماي نازشو به اين دنيا باز ميكنه و من و كسايي كه دوسش دارن و منتظرشن رو از انتظارخارج ميكنه..... فرزند دوم داشتن خيلي حس خوبي داره..... مخصوصا اگه فرزند اول انقدر با مامانش همكاري داشته باشه....مثل متين عشقي"عشقمبوس

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان تینا و...
20 آبان 93 16:00
تبریک میگم بابت گواهینامه تون آفرین به متین جان باهوش که تونسته کلی شعرای قشنگ یادبگیره ایشالا هومن جان هم صحیح و سالم بیادتو بغلتون وزندگیتون رو شیرین تر از قبل کنه
مامان متين
پاسخ
سلام ممنون ...بابا پس شما كجايين خيلي وقته خبري از كوچولومون ندادين
سحرمامی آرتین
23 آبان 93 11:30
گواهینامه گرفتنت مبارک خانومی.ای جانم آفرین به این آقامتین که این قدرباهوشه. وبامامانش همکاری میکنه. انشاالله نی نی نازتون سالم بیادپیشتون ویه بوس محکم ازطرف من بکونیش.موفق باشین. راستی عزیزم پستمون به علت ناقص بودن رمزدارشده بود همین.
مامان متين
پاسخ
ممنون عزيزم....ارتين روهم از طرف من ببوس
مامان آنیسا
25 آبان 93 12:25
راننده شدنتون مبارک خاله جون هزار آفرین به آقا متین باهوش
مامان متين
پاسخ
مرسي عزيزم راننده شدم چه راننده ايبوس براي انيسا جون
سمانه مامان سروش
29 آبان 93 16:36
مبارکه عزیز دلم!ایشالا همیشه ی زندگی خوب و خوش باشین مامانی پسملا!
مامان متين
پاسخ
مرسي عزيزم همچنين....
مامان
2 آذر 93 1:36
به جمع رانندگان پیوستنتون مبارک.ماشاالله به همتت که با اون اوضاع گواهینامه گرفتی آفرین مامانی. ماشاالله متین خیلی باهوشه خدا حفظش کنه. دیگه چیزی تا دی ماه نمونده.ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی. و خدا رو شکر که متین باهات همکاری میکنه
مامان متين
پاسخ
مرسي از دلداريتون واقعا سخت بودمنم اميد وارم زايمان خوبي داشته باشمبراي اميرحسين نازم
سحر
9 آذر 93 11:16
سلام خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که تبریک گفتم بابت گواهینامه شیرینیش میمونه که میام میگیرمایشالله که به سلامتی فارغ بشیییی مواظب خودت باش دوستتون دارممممممممممممممممم
مامان متين
پاسخ
سلام عزیزم نیستی کم پیدایی؟ مرسی ممنون خیلی نمونده تا به دنیا امدن نی نیبابت شیرینی هم چشم درخدمتیم