محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

متین عشقی و هومن

تولد وبلاگ.تولد بابایی..یلدا نی نی

1393/10/14 11:49
نویسنده : مامان متين
645 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام پسر های قشنگم این دفعه خیلی تلگرافی میخوام سه تا موضوع رو تویه پست براتون بگم..

بوساول تولد وبلاگه که توی ماه اذر بود و وبلاگ شما یک ساله شد...

                     شب یلدا

محبتبعد تولد بابایی بود که روز دوم دی براش گرفتیم...سنگ تموم که نه اما نذاشتیم تولدش بدون کادو بمونه یه کادو از طرف من و متین وهومن ویه کادو هم از طرف مامان جونی

      

آرامیلدا نی نی نی هم که یعنی شب یلدا خبر  جدید یه نی نی دیگه بهمون داده شد....بلللله عمه اعظم هم داره یه نی نی دیگه دوباره به جمعمون اضافه میکنه....امیدواریم سلامت یه دنیا بیاد...

        مهیارومتین

     بوس نی نی ما هومن جانم که انشالله روزبیستم دی به دنیا میادبوس

 

                  بای بای تا خبرهای خوب بعد یییییییییی بای بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

میترا
14 دی 93 14:56
انشاالله نی تی کوچولوتون به سلامتی به دنیا بیاد
مامان آنیسا
15 دی 93 9:46
ایشالا آقا هومن کوچولو صحیح و سالم به دنیا بیاد خاله جون
مامان متين
پاسخ
مرسي ازدعاي خيرتون
مامانی(برای دخترم زهرا)
15 دی 93 19:17
انشاا نی نی تون صحیح و سالم بیاد بغلتون برای تو راهی منم دعا کنید دوستم
مامان متين
پاسخ
سلام انشاالله كه ني ني شما هم سلامت به دنيا مياد
مونا
18 دی 93 14:23
سلام. تازه با وبت آشنا شدم. تولد هومن عزیز مبارکه. متین هم مردی شده.خداحفظشون کنه. من هم بالاخره آپ شدم.
مامان متين
پاسخ
خوشحال شدم مرسي گلم حتما به وبت سرميزنم
رونیکا
28 دی 93 11:38
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان متين
پاسخ
مرسي گلم حتما سر ميزنم
شقایق افشار
29 دی 93 18:28
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
مامان متين
پاسخ
مرسي شقايق جون بابا كجايي نگرانت شديم
shaqayeq
4 بهمن 93 7:46
azizam kojayiiiiin?
مونا
24 بهمن 93 15:22
سلام. لطفا رمز بفرستید. پسرای نازتونو ببوسین. ممنون بهم سرزدین
مامان متين
پاسخ
سلام من رمز فرستادم...ولي بازم چشم ميفرستم
مامان آنیسا
28 اسفند 93 8:49
سلام عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از شادی و تندرستی
مامان متين
پاسخ
مرسی گلم سال نوشماهم‌مبارک.سال خوبی‌داشته‌باشین