محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

شكر ريز

1393/2/16 18:02
نویسنده : مامان متين
297 بازدید
اشتراک گذاری

داشتيم راز بقا نگاه ميكرديم يه سري گاوميش اومده بودن كنار رود اب بخورن كه وقتي كروكوديل رو ديدن فرار كردن و از اب رفتن بيرون.تو به من گفتي مامان چرا اينا از اب رفتن بيرون؟ از اب خوششون نيومد رفتن؟؟ من گفتم نه مامان به خاطر اينكه اون كروكوديل رو ديدن رفتن از اب بيرون ...بعد تو گفتي پس مامان برو اون چاقو رو براي من بيار تا گوشش و ببرم سرشو ببرم دمشو ببرم تا ديگه باغ وحشا ازش نترسن پاشو.. فداي تو كه براي هر چيزي يه راه حل تو استين ت داري .

تازگيها ياد گرفتي به من ميگي كلاه بردار..يا ميگي مامان اين لباس كلاه برداريه...اين شعر كلاه برداريه... وقتي به من ميگي كلاه وردار به زبون خودت ....بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحرمامان آرتین
13 اردیبهشت 93 12:04
♥ ?mamane Kojayy? Chera b veb ma nmeuau♥
مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 20:47
ای جونم
سحر
20 اردیبهشت 93 18:01
ببین چه غیرتی داره جیگرشو خام خام بخورممممممممممممممممم