محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

متین عشقی و هومن

اولین کاردستی مامان و متین

1393/2/18 13:02
نویسنده : مامان متين
1,519 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که متین داشت دستهای من و بابام رو از تلویزیون نگاه میکرد اسرار اسرار که مامان این کبوتره رو برام درست کن {فکر کنم با این برنامه های تلئیزیون حالا حالا ها دردسر داشته باشیم} من گفتم که مامان باشه صبرکن یه روز که برم مقوا بخرم چشم درست میکنم اما طبق معمول که متین صبرنداشت

منم مجبور شدم با همون وسایل ابتدایی که توخونه داشتم کاردستی رو درست کنمشیطان

وسایل لازم کاغذ دفتر"چسب حرارتی"مدادرنگی"مازیک"چوب ستاره ای متین

واین بود نتیجه ی کار

کاردستی

کاردستی

طرز کار:با تکون دادن چوب زیرش بال های پرنده هم تکون میخورهراضی

متین که خیلی خوشش اومد امیدوارم شما هم خوشتون اومده باشهتشویق

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان سمانه
16 اردیبهشت 93 20:46
بچه میدونه مامانش تو کمبود امکانات هم خلاقه
مامان متين
پاسخ
بله چي كار كنيم ديگه مادريم
امیرحسین کوچولو نفس ما
17 اردیبهشت 93 14:40
به به چه خوشگلو جالبه.آفرین مامانی من اگه برا امیرحسین درست کنم پارش میکنه....
مامان متين
پاسخ
مرسي منم خاله اين دوران و گذروندم تا به اينجا رسيدم نگران نباش
ابجی سجا
17 اردیبهشت 93 15:40
به به عااااليه
مامان متين
پاسخ
الان وقتشه كه ابجي سجا به سجا كاراي خلاقانه ياد بده....هم خودش لذت ميبره هم ما كه بيايم ببينيم
ابجی سجا
17 اردیبهشت 93 15:41
ماجام "رفاقت" با هركه نوش كنيم،،نامرد روزگاريم اگر او را فراموش كنيم.
مامان متين
پاسخ
مرسي از شعرهاي خوبي كه برام ميفرستيتا حالا خودتم شعر گفتي؟؟؟خوشحال ميشم بشنوم
مامان تینا
17 اردیبهشت 93 15:49
آفرین به مامانی هنرمند و آقا متین گل
مامان متين
پاسخ
مرسي خاله جون متين منو سرذوق مياره كه من ميتونم كارايي كه ميخوادو انجام بدم
سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 15:12
مامانی کامنتم نیومد؟
سحرمامی آرتین
18 اردیبهشت 93 18:15
سلام عزیزم کامنت قبلیم مث اینکه نیومده آفرین به یه همچین مامان نازنین.کاردستی تون خیلی خشگله.منم بایدیادبگیرم تابراآرتین درست کنم.بازدستت دردنکنه مامان مهربون.آپم
مامان متين
پاسخ
ممنون از لطفتون
میترا
20 اردیبهشت 93 10:14
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
سحر
20 اردیبهشت 93 17:56
سلام .خیلی خوشگل شده افرین به این خلاقیت گل کاشتییییییییییییی
مامان متين
پاسخ
اره ديدي؟؟؟كم از اثار تاريخي نداره
شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 14:33
آفرین به دوستم و متین کوچولو
َشقایق افشار
22 اردیبهشت 93 9:30
خیلی نازو قشنگه اگه بی امکاناتش اینه خدامیدونه با امکاناتش چی میشد.
مامان متين
پاسخ
ممنون از دلداريتون
سحرمامی آرتین
28 اردیبهشت 93 16:48
عزیزم نیستی؟ منتظرعکساتون هستم...♥♥♥
مامان متين
پاسخ
چند روز ديگه تولد متينه ايشالله با عكساي خوب ميام
سحرمامی آرتین
29 اردیبهشت 93 11:09
آپم.خواستی بیا.