محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

نوبر بستني در برف و يخبندان

1392/12/13 23:35
نویسنده : مامان متين
246 بازدید
اشتراک گذاری

17|11|92

 بستني يكي از اون چيزاييه كه به جونت بسته اس .ومن مجبوربودم از پاييزكه هوا كم كم روبه سردي ميره.يه كم ميزان بستني خريدن رو برات كم كنم تا كم كم از يادت بره و توي زمستون به مشكل نخوريم.

اما تو مگه يادت ميرفت؟ اوه

هر وقت يه مغازه ميديدي كه روي درش عكس بستنيه(مامان من بستني ميخوامت )شروع ميشد.

وديگه به بستني زمستوني ام كه رضايت نمي دادي.

خلاصه هر دفعه به يه بهونه اي از بستني خريدن تفره ميرفتم.

تا اين كه"يه روز:

داشتيم باهم تلويزيون تماشا ميكرديم كه تبليغات كفش تن تاك شروع شد.

باكمال ناباوري ديدم كه دوتا بچه با كلاه و شال گردن و كاپشن به باباشون ميگن كه بابا بريم بستني بخوريم؟تعجببعد دو تا بستني گرفتن دستشون به ليس زدن. واين كه از چشم متين دور نمونده بود. اومدبه من گفت مامان پس چرا اينا دارن بستني ميخورن؟ منم چي بگم؟ گفتم اين فيلمه مامان يه روز كه هوا خوب بوده اونا اين فيلم و گرفتن و دارن بستني ميخورن.سبز

خلاصه گذشت تا يه روز كه باز داشتيم تلويزيون نگاه ميكرديم:

تبليغ بستني دايتي  شروع شد.توي اون تبليغ تو ديدي كه پنگوئن ها چه راه دوري رو طي ميكنن و ميان بستني ميخرن و بعد ميرن قطب وتوي اون برف ويخبندان روي برفا نشستن و دارن بستني ليس ميزنن.نیشخند

بعدتو گفتي كه مامان پس چرا اين پنگوئنا بستني ميخورن؟آخ

من كه ديگه مونده بودم چي بگم.علنا داشت برف رو نشون ميداد.الانم كه چند روزه كه هوا برفيه.

گفتم باشه مامان بريم مغازه اگه بستني داشت بخريم.

بعد زنگ زدي به بابات ميگي"من ميخوام برم بستني بخرممشغول تلفن

بابات كه تعجب كرده بود"تو اين برف و يخبندون اخه؟تعجب

بعدتو با اون زبون شيرين كودكانت گفتي"اخه بابا اون پنگوئن ا داشتن بستني ميخوردن.منم ميخوام برم بستني بخورم ديگه.فرشتهخجالت

           خلاصه اي جوري شد كه برفه توي برف ويخبندان روهم تجربه كردي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:08
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامان متين
پاسخ
سلام.ممنون از اينكه وقت با ارزشتون رو براي بازديد از وب متين گذاشتينوممنون از نظر خوبتون.حتما به وبلاگ عزيزتون مليسا سرميزنم بازم ممنون
سحر
26 بهمن 92 21:38
خاله قربونش برهههههههههههه همه بستنی دوس دارن مخصوصااگه زمستون باشهههههههههه
مامان متين
پاسخ
اون كه بله مخصوصا اگه يواش يواش ليس بزني تا ديرتموم بشه.امااااا...وقتي مامان شدي حالتو ميپرسم