محمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه منمحمد متين پرنده ي كوچك خوشبختيه من، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
هومن اميد زندگيهومن اميد زندگي، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

متین عشقی و هومن

برف شادي(ادم برفي خانگي)

1392/12/13 1:09
نویسنده : مامان متين
248 بازدید
اشتراک گذاری

١١|١٠|٩٢  چهارشنبه

چهارشنبه ي هفته ي پيش كه برف زيبايي شروع به باريدن كرد من به شما قول ديدن برف رودادم.

اما شما از اون لحظه اي كه من اين حرفو زدم حاضر شده بودي واصرار ميكردي كه مامان منوببر برفو ببينم.منم قبول كردمو بردمت يه كم برفي روكه توي حياط مامان جون نشسته بود رو بهت نشون دادم و يه كم از برفارو به دستت دادم تا لمسش كني بعد تو سريع طوري كه شوك بهت وارد شده باشه و انتظار يخ بودن رو از برف نداشته باشي برف رو از دستت به زمين انداختي وگفتي مامان چقدر   رخه(يخه).بعد راه افتاديم به سمت خونه ي خودمون توي راه با تعجب به برفايي كه از اسمون به زمين ميريختن نگاه ميكردي.بارون رو ديده بودي اما برف و بارش برف رو اولين بار بود كه تجربه ميكردي..وقتي اومديم خونه اصرار كردي كه بقلت كنم تا از پشت پنجره بارش برف رو تماشاكني.

فردا صبح كه دوباره ميخواستيم بريم خونه ي مامان جوني من تصميم گرفتم كه مقداري برف رو جمع كنم تا با اون يه ادم برفي كوچيك توي خونه درست كنيم.

اين تجربه ي اولين ادم برفي زندگيت بود كه بعدا عكسشو توي وبلاگت ميذارم.

تو اونقدر از درست كردن ادم برفي ذوق كرده بودي كه قابل وصف نبود من ميخواستم ادم برفي رو توي حياط بذارم تا اب نشه اما تو نميذاشتي بعد از كلي اصرار راضي شدي اما به شرطي كه هر چند دقيقه بري وبه ادم برفي ات سر بزني تا اب نشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)